Pagina's

zondag 31 januari 2010

Alweer een witte wereld

Nadat de sneeuw eindelijk weggesmolten was, begon het toch weer opnieuw te sneeuwen. Gisteravond nog kwam het in grote vlokken naar beneden. Eerlijk gezegd begin ik het zo langzamerhand echt wel zat te worden hoor! Laat het voorjaar nu maar snel komen.
In de boom hierachter in de tuin zitten de merels en het roodborstje alweer te wachten tot ik wat brood kom strooien. Met hun kopje schuin zie ik ze zo af en toe naar binnen gluren :)

Gisteravond heb ik mijn blog aangepast en heb ik er een winters tintje aangegeven... leuk geworden hé? Nu wil ik nog graag gaan proberen in photoshop een handtekening te maken voor onder de berichten die ik plaats bij de club van Jenine waarvan ik lid geworden ben. Misschien kan ik vragen of Rodney me daarbij helpt, want hij is natuurlijk veel handiger dan ik met photoshop. Rodney zit namelijk op het Grafisch Lyceum en tijdens zijn stage bij Ziezo heeft hij heel wat photoshop ervaring opgedaan. Hij heeft zelfs in het blad 'Advanced Photoshop' gestaan!!
Echt zó leuk!
Maar goed, wordt vervolgd dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

heel gezellig dat je langs bent geweest en bedankt voor je reaktie!