Pagina's

woensdag 16 juni 2010

gehaakte kleedjes

20100616_4

Van de week ben ik weer eens verwend door mijn moeder. Ze gaf me drie zelfgehaakte kleedjes die ik jullie graag wil laten zien.

Het kleedje op de bovenste foto is zo’n 60cm in doorsnede…

20100616_6

…deze is ongeveer 35cm…

20100616_7

… en dit is de kleinste. Die is 20cm in doorsnee.

Vinden jullie ze niet prachtig geworden? Nu nog een mooi plekje zoeken ervoor, maar dat komt wel goed.

Op dit moment heb ik het best heel druk dus vandaar dat ik niet zoveel plaats maar dat komt ook wel weer. Het is vandaag trouwens een spannende dag want Rodney en Ryan krijgen allebei te horen of ze geslaagd zijn… duimen dus maar!!!

fijne dag, jolanda

10 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Wat een schitterende kleedjes heeft je moeder gemaakt.Super gaaf zien ze er uit.
    En wat een spannende dag hebben jullie,ik weet nog dat mijn kinderen de uitslag van het examen kregen tussen 1 en 3 uur kwamen ze langs als je gezakt was en als je dus niemand aan de deur had gehad was je om 3 uur geslaagd.
    Nu komen de uitslagen toch op internet te staan??
    Ik hoop dat jullie dubbel feest hebben vandaag en sterkte nog met het wachten tot de uitslag komt.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *DRAAITDUIMEN*...wat spannend!!!! Heb je de taart al besteld???? Ze zullen toch zeker wel geslaagd zijn!?!?!?

    Ik heb jaren geleden een eens duur gehaakt kleedje bij mn schoonvader meegebietst;).....en het vervolgens als vloermatje op het toilet gebruikt......*kuch*....was ie niet zo blij mee...althans...hij trok met zn wenkbrauwen, zei niets ;)!
    Ik ben benieuwd waar je met je nieuwe schatten heen gaat......altijd wel een plekje toch?

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die kleedjes zeg, daar is vast wel een plaatsje voor te vinden.

    Hopelijk weet je nu al of ze geslaagd zijn hé.

    Fijne dag gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ....En.....kunnen jullie de vlag al uithangen???

    Wat heb je schattige kleedjes gekregen en zo heel bijzonder omdat ze door je moeders lieve handen gemaakt zijn....

    Die gaan binnenkort vast een mooie plekje krijgen.
    Het bovenste is heel mooi,en omdat het wat groter is kan je het ook nog op een effen tafelkleed(donkerblauw)leggen en het patroontje komt dan nog mooier uit.

    .......Hoop dat jullie inmiddels in jubelstemming zijn en aan de taart zitten.....

    Fijne dag!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend!!!!!

    Heel erg mooie kleedjes heeft je moeder gemaakt.

    Greotjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En weet je het al??? mooie kleedjes !! echt prachtig !! fijne avond liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat zijn die kleedjes schitterend Jolanda,wat knap van haar.
    Als je geen plek heb ,mag je ze na mijn sturen hoor.
    En zijn je jongens geslaagd?

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    en???... geslaagd?? ik hoop het zo voor ze. De gehaakte kleedjes zijn heel mooi geworden. Ben er zelf ook dol op. Mijn moeder haakte vroeger ook heel veel, kleedjes, gordijntjes. Ben benieuwd of ze het bewaard heeft, toch maar eens vragen.
    Fijne avond nog,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh this are beautiful!
    Wonderful work :)
    Hugs from Maya

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This crochet tablecloths are looking so simple and beautiful. This is great work you share here. I think it is very tough to make it, but i try to make it. I like that design. I really appreciate for your work.

    50cc mopeds for sale

    BeantwoordenVerwijderen

heel gezellig dat je langs bent geweest en bedankt voor je reaktie!