Pagina's

zondag 22 augustus 2010

thee labeltje

Na bijna een maand is hier dan eindelijk weer eens een berichtje van mij. In deze maand heb ik natuurlijk zo nu en dan wel de berichtjes van anderen gelezen en daar ook wel op gereageerd, maar om zelf iets in elkaar te frutselen… dat kwam er maar niet van. Het was ook eigenlijk geen weer om te vaak achter de pc te gaan zitten hé? Wat was het heerlijk al die zomerse dagen!

Omdat de jongens vakantie hadden (morgen gaat Rick als eerste weer naar school), hoefden we ook helemaal niet op de tijd te letten en dat vind ik geloof ik wel het állerlekkerste aan vakantie.

Omdat mijn moeder ziek is, zijn we in plaats van 2 weken, 1 week op vakantie geweest en zijn we ook dicht bij huis gebleven.

20100808_55 We zijn een weekje naar de Kempervennen geweest… één van de parken van CenterParcs. Het was heerlijk om er eventjes tussenuit te zijn en we hadden een mooi plekje.

20100808_56We hadden een mooi uitzicht op het water…

20100808_37 … de jongens konden lekker een beetje met de bal aan de gang…

20100808_35 en Sarah had de tijd van haar leven!! Lekker ravotten in het gras waar allerlei spannende takken te vinden waren.

20100808_45Zelf deed ik lekker helemaal niks!!! Tenminste… geen vervelende huishoudelijke klussen. De jongens Rodney en Ryan moesten dus zelf hun bed opmaken en hun kamer netjes houden en dat deden ze dan ook keurig! *ahummmmm*

20100808_46Gelukkig hield ook Rick zijn kamer netjes aan kant! hihihi

Op het park was ook een indoor snowcentre waar de jongens hun eerste snowboard les gehad hebben. Was echt súper!!! Achteraf heb ik spijt dat ik het zelf niet gedaan heb dus dat is iets voor een volgende keer. Foto’s van het snowboarden zullen waarschijnlijk op het blog van Rick terug te vinden zijn van de week.

Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne vakantie gehad? Of sommigen misschien nog steeds. ;-)

Dan nu even over de titel van dit bericht: thee labeltje. Nu alles weer een beetje z’n normale gangetje gaat, begin ik ook weer meer zin te krijgen in iets creatiefs. Nu kan ik van alles verzinnen om te doen… vind bijna alles wel leuk. Maar als eerste ben ik begonnen aan dit thee labeltje.

20100822_4Op het blog van Jannie kwam ik een link tegen naar het blog van Kitty waar veel patronen te vinden zijn voor van alles en nog wat. Onder andere dus van dit thee labeltje en nu vindt ze het leuk om te zien wat andere mensen met dit patroon maken en heeft ze er een ‘uitdaging’ aan verbonden. Tot 30 augustus kun je je eigen creatie naar haar opsturen en je kunt er zelfs een scor-pal mee winnen.

20100822_5 Zoals je ziet heb ik er een vintage labeltje van gemaakt en wanneer je dit labeltje openmaakt, vind je dit:

20100822_1Twee theezakjes! Echt een grappig klein kadootje om zomaar te geven aan iemand waar je op bezoek gaat bv. Je kunt er natuurlijk ook herfstthee indoen en dan meer de kleuren bruin/oranje gebruiken of kerstthee en er dan een echt kerst labeltje van maken… Keuze genoeg dus! Waarschijnlijk ga ik er zelf ook nog wel een paar maken, want het is erg leuk om te doen!

Fijne avond allemaal!!!

13 opmerkingen:

  1. Leuk te horen dat jullie een fijne vakantie hadden, de zomer is zo voorbij gevlogen morgen begint bij jullie weer de eerste schooldag.
    Een echt leuk idee dat vintage labeltje - ik vind het echt knap!
    Fijne avond nog en een goede eerste schooldag voor Rick morgen :)

    Lieve groetjes, Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt heerlijk genoten zo te zien !!! ...leuk hoor......fijne nieuwe week......leuk weer een post van jouw !!! liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Jolanda fijn dat je toch nog effe lekker eruit geweest bent haha moet lachen om de opgeruimde kamers komt me bekend voor

    je thee label is super erg mooi gemaakt
    hoe gaat het nu met je moeder ??

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke theelabeltjes.
    fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en heel veel sterkte voor je moeder.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk weer wat van je te horen.....
    Mooi theelabeltje zeg....
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij gingen vroeger heel vaak naar Center parcs met de jongens. Ook op de kempervennen zijn we weleens geweest. Leuk hoor, en nu weer naar de orde van de dag.

    fijne week, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt Jolanda,lief plaatje,mooi papier.
    Heerlijk voor je toch een week weg,dat had je toch nodig.
    Hoe is het nu met je moeder?

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je weer terug bent. En wat heerlijk zo'n week er even tussenuit. Ik herken het wel, even niet aan tijd gebonden, dat is het fijnste van vakantie. Ook heeeeeel herkenbaar zijn die opgeruimde jongenskamers haha. Ik zal je de foto's van mijn zoon's kamer maar besparen. Nog even en dan krijgt hij de sleutel van zijn huis en ben ik benieuwd of hij er daar ook zo'n bende van maakt hihi.
    Het theelabeltje ziet er prachtig uit en wat een leuk idee is dat Jolanda.
    Nou meis tot de volgende keer.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom weer thuis!!! Aan alle dingen komt een eind.. Een prachtige theelabel.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's hoor, die slaapkamers, grappig ik herken het.

    Mooi dat thee labeltje, geniet van je week, groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha die slaapkamer foto`s,echt geweldig,moet ook kunnen vind ik,lekker hoor even er tussenuit,wat naar van je moeder en je theelabeltje is een schatje geworden,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom terug (beetje laat, maar ja!)! Heerlijk even zo'n weekje niks!
    En zo zien de kamers van mijn jongens er altijd uit, helaas!
    Je labeltje is superleuk geworden! Lekker hè, weer aan de freubel, ik ben ook eindelijk weer aan het scrappen, na een hééééle lange dip!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

heel gezellig dat je langs bent geweest en bedankt voor je reaktie!