Pagina's

maandag 10 mei 2010

kaart voor jullie!

20100510_1

Dit kaartje heb ik gemaakt naar een sketch voor het Friday Sketchers Blog om mee te doen aan de challenge.

Zoals je ziet heb ik er dit keer weinig toeters en bellen opgemaakt en dat was best even wennen, maar het papier is al druk genoeg van zichzelf vond ik. Het is een papier vol met harten en daarbij past het Hänglar & Stänglar meisje erg goed met haar hartje!

Aan de binnenkant van de kaart zitten 2 vakken waar je bv geld in kunt stoppen wanneer de jarige job dat het liefste heeft. Op deze manier is geld geven toch een stukje leuker. :)

Maar deze keer wil ik de kaart aan jullie allemaal geven omdat ik erg blij ben met al die lieve, leuke en hartverwarmende reakties die ik steeds mag ontvangen. Daarom dit keer een kaart met harten speciaal voor jullie!

20100510_2

De moederdag kadootjes uit mijn vorige post vielen trouwens erg in de smaak… de moeders waren er allebei erg blij mee gelukkig!

liefs, jolanda

11 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje zeg.en wat een leuk papier. fijn dat de moeders blij waren met de kadootjes. groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Jolanda dank je wel voor je mooie kaart.
    Een hele mooie Lo is dit zag hem al eerder misschien ga ik hem ook nog maken.
    Maar de ene dag is het dit en de andere dat je kent dat wel.
    Echt heel mooi papier zeg heel lief.

    De stempels die ik gehad heb is het allerlaatste pakket op die bldz.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jolanda
    bedankt voor het kaartje en wat is hij mooi
    en wat een schitterend papier heb je ervoor
    gebruikt. leuk dat de moeders het mooi vonden
    maar dat kon ook niet anders

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda, wat een ontzettend lief gebaar van je en dan wel zo'n mooie kaart. Ik kijk iedere keer weer met bewondering naar al de dingen die je maakt, echt prachtig.
    Ik twijfelde er ook geen moment aan hoe beide moeders je kado's zouden vinden.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief.
    Je stempelafdruk past inderdaad erg mooi bij het papier.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Jolanda,leuk die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Jolanda. Geld geven is op deze manier leuker om te geven.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel Jolanda.
    Voor deze lieve/prachtige, kaart ik vind hem erg mooi . Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tring tring tring... hier kom ik even op mijn fiets bij je langs! HEB JE GEMIST Jolanda, ooohhh en al je prachtige posten met die mooie kaarten, TE leuk allemaal.
    En je moederdag kado's..., lieve zucht! Die vind ik het allermooist, je tovert van een "vla" emmertje en "pringles" busje alles in een PRACHT stukken. Echt zo fantastisch, ook zo leuk om het te geven. En inderdaad, heb even stil gestaan bij wat je schreef dat we nog steeds kadootjes maken net als toen je een klein meisje was. Het allerleukste om te doen, want hoe het er ook uit komt te zien onze moeders waarderen het ENORM. Die liefde en trots voel je gewoon bij het geven. Hé wat heerlijk allemaal. Las dat je moeder met de kuren is gestart. Wens haar van mij heel veel kracht en denk absoluut aan jullie. Veel liefs en fijn om weer alles bij je te lezen, dikke zoen van Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda kom eens kijken op mijn blog daar staat wat voor je.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart ;0)
    Gezellig dat je deze week met ons meedoet bij Friday Sketchers.

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen

heel gezellig dat je langs bent geweest en bedankt voor je reaktie!