Pagina's

woensdag 10 februari 2010

eerste quilt


Dit is mijn allereerste Quiltje. Eigenlijk had ik het plan om gelijk een quilt te maken voor over het bed van mijn jongste zoon, maar bij nader inzien leek het me toch beter om eerst maar in het klein te beginnen.
En ik moet zeggen... het is toch best wel een hoop werk. Het was wel leuk om te doen, maar of ik nu gelijk aan een deken ga beginnen?? Ik denk dat ik daar nog heel eventjes mee wacht hihi.
Gewoon eerst de benodigde lapjes verzamelen en in de tussentijd heb ik nog genoeg andere dingetjes te maken hoor!

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige quilt Jolanda. Maar wel veel werk lijkt me...
    Ik ben je volger geworden.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

heel gezellig dat je langs bent geweest en bedankt voor je reaktie!