Pagina's

donderdag 18 februari 2010

forever…

hart-metaal copy

Dit hart heb ik van de week gekocht en ik vind het erg mooi staan.

Het is een mooie verzamelplek voor alles waar ik zoveel van hou dus als eerste hebben mijn kinderen een plek gekregen. De foto’s heb ik een oude uitstraling gegeven door de kleur aan te passen en er een wit gekarteld randje aan te laten zitten.

Natuurlijk horen er ook een paar engelen tussen, want daar ben ik ook gek op. Eigenlijk denk ik dat ik het zo maar laat voorlopig anders wordt het te vol en zie je het hart zelf niet eens meer en dat zou toch zonde zijn wat die is van zichzelf al zo mooi!

1 opmerking:

  1. Wat een gaaf hart om daar kaartjes, foto's e.d. aan op te hangen!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

heel gezellig dat je langs bent geweest en bedankt voor je reaktie!