Pagina's

dinsdag 2 februari 2010

Vanmorgen ben ik na het boodschappen doen met mijn moeder naar Breukelen gereden, want daar zit de mooiste hobbywinkel hier in de buurt. Eigenlijk ging ik voor een stukje draad en eventueel één stempel, maar ja.... de kaartenmaaksters onder ons weten natuurlijk wel hoe dat gaat hé? Met een tas vol ging ik de deur weer uit!

1 Stempel kost toch aardig wat en nu zag ik daar dat ze hele leuke pakketjes hadden met meerdere stempels in 1 pakket. En eigenlijk vond ik die nog leuker dan die ene stempel die ik eerst in mijn handen had. Natuurlijk werd het nog lastig kiezen, want ze hadden 4 van die leuke pakketjes. Eerst dacht ik: 'ik ga voor de winterstempels.' Het is tenslotte winter hé?

Maar in dat andere pakketje zat een heel leuk vogelverschrikkertje, zoooo schattig!! Die kon ik toch ook niet laten liggen. In pakketje 3 zaten een paar schaapjes en aangezien het schaap één van mijn lievelingsdieren is, moest dat pakketje ook mee. En tja... dan bleef er eentje over. Is ook zo zielig hé, om die helemaal alleen achter te laten. Ging ik dus gewoon met 4 pakketjes stempels naar huis!!! Maar léuk! :D

Binnenkort komt er hier vast wel een kaart te staan waarop ik 1 van die stempeltjes gebruikt heb.



Vandaag heb ik trouwens het kaartje voor de scrapwedstrijd afgemaakt. Dit is hem geworden. Jammer alleen dat de kleuren er op een foto toch anders uitzien dan in het echt. :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

heel gezellig dat je langs bent geweest en bedankt voor je reaktie!