Pagina's

zondag 21 februari 2010

Tilda-boeken

DSC00421

Het winterwonderland boek van Tilda had ik al een paar weken geleden gekocht en dat vond ik zó’n mooi boek, dat ik niet kon laten om die andere twee boeken te kopen die je hier op de foto ziet. Het christmas boek berg ik voorlopig maar eventjes op, maar het lente boek… ja daar ga ik gelijk mee aan de slag.

Gisteren heb ik gelijk linnen gekocht om een paar haasjes van te kunnen maken dus binnenkort kunnen jullie die hier vast wel bewonderen :))

Natuurlijk ben ik ook nog druk met het hartjes-quiltje en daar zal ik snel eens een update van laten zien. De 20 hartjes zijn inmiddels klaar dus ben ik nu alles in elkaar aan het zetten zodat ik met het quilten kan beginnen.

Fijne zondag!

1 opmerking:

  1. Jaaaaa geweldigggggg die boeken , gisteren ook het winterwonderland gekocht , die grote Tilda echt geweldiggggg , ik ga hem in een andere stijl maken lijkt me ook superrrrr ! Ben nu met het Tilda papier bezig , een vogelhuisje uit het nieuwste Tilda boek ook zooooo mooooiiiii ! Ben ook erg aagje naar de hartjes quilt !

    BeantwoordenVerwijderen

heel gezellig dat je langs bent geweest en bedankt voor je reaktie!