Pagina's

donderdag 11 februari 2010

Mijn allereerste Award!!
Hier ben ik dus geweldig trots op, dat begrijp je zeker wel. Heel erg bedankt Neltine *knuf*
Nu is het de bedoeling dat ik hierbij 7 dingen vermeld waar ik van hou... hmmm laat me denken. Wanneer ik iedereen apart moet vermelden heb ik zo het rijtje vol dus op plaats 1 zet ik ze allemaal samen:
1. Al mijn dierbaren
2. Wanneer na een koude winter het lente zonnetje weer begint te schijnen en ik de eerste piepkleine groene blaadjes aan de struiken ontdek
3. Wegduiken in een heerlijk fantasy-boek zoals 'verboden en verbannen' van James Clemens en de wereld om me heen vergeten
4. Om voor het eerst zonder jas bij ons achter op de steiger in de zon te zitten met een kop thee met honing, lekker zoet en misschien stiekum een stuk chocola
5. Lekker freubelen, en dat kan van alles en nog wat zijn van kaarten maken tot frutsels voor in huis om de boel gezellig te maken
6. In de herfst wanneer het nog niet zo koud is een boswandeling maken na een regenbui of eventueel ín de regenbui
7. Om een kerstboom uit te zoeken en dan tussen al die bomen door te lopen terwijl het zo lekker ruikt en dan na afloop een oliebol halen bij de kraam :)
Helaas, het rijtje van 7 is vol want ik kan best nog meer bedenken hihi. Hierbij wil ik deze award graag doorgeven aan Cindy

1 opmerking:

  1. Oooohhh Jolanda, allereerst wil ik je hartelijk danken voor je lieve reactie! En dan geef je me ook nog zo'n prachtig kado... ben er helemaal stil van. Het doet me goed dat je weer helemaal zin heb om je huis gezellig te maken... maar dat vind ik nu al op je blog. Wat maak je een mooie kaarten zeg, vooral die borduurkaarten. Heb hier ook nog zo'n setje en als ik dit bij jou zie dan wil ik het nu weer heel graag oppaken zo leuk! En je blauwe druifjes zullen heel gezellig staan bij je prachtige blauwe quilt wat ook al zo mooi is gemaakt en die allerleukste blauwe stippel theepot en kop en schotel. Ik drink nog even een lekkere warme kop winterthee bij je, alvast een gezellig en mooi Valentijn weekend wens ik je toe! Hartengroet van Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen

heel gezellig dat je langs bent geweest en bedankt voor je reaktie!