Pagina's

vrijdag 5 maart 2010

gevonden

20100304_15

Had ik al verteld dat ik op een winkeltje gestuit ben waar ze een ongelooflijke hoeveelheid scrappapier verkopen? Dat winkeltje zit notabene vlakbij, maar omdat het in een hele rare hoek zit had ik het nog nooit gezien. Dit papier heb ik er zaterdag gekocht en gelijk in gebruik genomen.

Wat ik eigenlijk het leukst vind, is om dingetjes te gebruiken die ik niet in een winkel gekocht heb. Gewoon dingetjes waar je toevallig aan komt zoals iemand die nog een vergeten stukje kant had liggen ergens en daar toch niets meer mee doet. Of zoals op deze kaart bv de knoop die ik erop geplakt heb. Die knoop vond ik vorige week ergens op een parkeerplaats… helemaal plat gereden. Gelijk in m’n zak gestopt want daar kon ik wel iets mee :))

Neltine had me verklapt hoe ik het buitenste randje mooi oud kan krijgen en dat heb ik hier geprobeerd… best goed gelukt toch?

4 opmerkingen:

  1. Erg mooi kaartje, Jolanda. Mooi papier en zo'n mooi nostalgisch plaatje. Ik houd er wel van. En die knoop wat een leuk verhaal en hij is superleuk op de kaart.
    Groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is geweldig leuk geworden....je krijgt van mij een dikke 10 !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Jolanda. Enne...eigenlijk zijn we een stellejte rare mutsen. Kopen we van dat mooie dure, nieuwe scrappapier en maken we het vervolgens weer oud hihihi. Rare hobby hebben wij toch.
    Maar gaafff papier hoor..daar houd ik ook van hihi

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje is dat geworden Jolanda.
    en het randje is ook goed gelukt

    BeantwoordenVerwijderen

heel gezellig dat je langs bent geweest en bedankt voor je reaktie!