Pagina's

zondag 21 maart 2010

Lente…

20100321_1

Vandaag is het dan eindelijk zover… 21 maart, de lente is begonnen!! Met dit lieve engeltje wil ik jullie allemaal graag een heerlijk seizoen toewensen waarin we hopelijk heel vaak van de zon kunnen genieten. Bless YOU my friend!

Vanmiddag ben ik weer een poosje bij m’n moeder op bezoek geweest in het ziekenhuis. Dat doe ik elke dag. Ze ligt er nu bijna 2 weken in en ze begint er aardig genoeg van te krijgen. Morgen krijgen we misschien de uitslag van de MRI scan die ze afgelopen vrijdag gehad heeft. Hopelijk zijn er geen uitzaaiingen te zien!!

2 Weken geleden zaten mijn moeder en ik nog saampjes aan de koffie na een middag winkelen zonder te weten wat er de dag erop stond te gebeuren. Zo zie je maar hoe je moet proberen te genieten van elk moment dat je in goede gezondheid gegeven is.

4 opmerkingen:

  1. Hoiii die Jolanda,

    Bedankt voor je berichtje. Ik zag jouw nieuwe creatie ook al in mijn leeslijst staan. Echt knap gedaan hoor zo'n leuke engel. Ik kom niet verder dan met papier hihi.
    Spannende tijd zo met je moeder. Heel veel sterkte hoor. Ik weet wat je doormaakt en ik leef met je mee;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je heb helemaal gelijk Jolanda, pluk iedere nieuwe dag en geniet. Ik wens jullie veel sterkte met je moeder en dat ze weer gauw naar haar vertrouwde omgeving mag gaan.
    Wat een lief gebaar dat engeltje, ik hoop dat ze jou ook veel voorspoed brengen zal.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte met je moeder.
    Inderdaad je moet genieten van elke dag, je weet nooit wat je allemaal te wachten staat.

    Liefs Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen

heel gezellig dat je langs bent geweest en bedankt voor je reaktie!